Tuesday, December 29, 2009

kedah !

waddup ! great so the past two days I went to kedah . . . it's nuthin' really . . . bosan gilerr siott ! mase nk balek tu jadi gilerr arh bab . . . excited sgt nk balek . . . he3. . . so mule2 gi sane ari sunday . . . about kol 9.30 p.m. larh . . . I gi ngan my mak tok . . . so we sampai there aroung 4 a.m. . . . an' it was so embarassing . . . mule2 dh sampai alor setar . . . n' then tukar bas . . . aku x tau yg selalunyerrr my mak tok stop kat tanah merah . . . so ckp ah kat driver stop kat jitra . . . pastu dh panic arh . . . bab call uncle aku nenek aku nyerr hp rosak . . . so gune larh driver bas tu punye hp . . . pastu uncle aku kate selalunyerr stop kat tanah merah . . . so baru aku tau . . . n the rest is history . . . best part nyerr aku tinggalkan my breaking dawn book . . . bagos gilerr au . . . bukan kat umah . . . tapi kat dalam bas . . . muahahahaha . . . mmg x puas ati arh . . . so yea . . . 4 two days aku x mandi . . . ha3 . . . tapi aku wangi . . . pakai perfume . . . l0l ! hah tu je arh . . . I'll update soon . . . bu-bye!