Sunday, May 30, 2010

Puas Hati!

Huh! Puas hati aku dpt mengedit blog! Sekarang cume kene letak graphics sahaja . ;D . umm , ta de cite sangatt . Oh yeah! yOu know I x kapel 4 about 3 months! Woahh ! tau x arh gempak sgt . tapi still . I can SURVIVE ! ;P LOL urmm , I ade marah kat seseorang nie . Die tu memang PANTAT < BABI bla bla larh ! Die tu mempermainkan hati pompuan doe ! benci aku . Mule2 die yg minx kapel , pastu die pegi kapel ngan orang laen! Yishh! pastu nk cover line pegi ckp "bagi die mase larh" . Eeee! bangang doe . Haishh!

Oke dah! Tukar topik . Korang tau x aku nie mabuk , gilerr , sewel dan sume2 tu kan ? hurghh , korang mmg betol ! aku pegi suke orang yg tak dipatut aku suke . haish! aku nie mmg sah2 mabuk dowh! die tu dah lah biseng. Pastu suke cari pasal. Haiyoyo! ;P . Aku ni mmg pelik larh ! haha! hrmm ... urmm , tu je kowtt

K lah nk gi skool dulu ! ade klass arab ! TaTa!